Letak Iklan Anda Di Sini

Area Bota dan Seri Iskandar, Perak.
Hubungi 017-9784787
atau FB/YM : sinici_89 [at] yahoo.com

Like us on FB

Sunday, April 11, 2010

Kalau Awek Tanya…




1. Kalau perempuan tanya: Lawa ke budak pompuan tu?
Makna tersembunyi: Siapa yang paling lawa? I ke,budak pompuan tu?
2. Kalau perempuan tanya: You dah makan ke belum?
Makna tersembunyi: Jom pi makan. Lapar ni!
3. Kalau perempuan kata: Lawa-lawa la baju kat sini, yek.
Makna tersembunyi: Belikanlah untuk I.
4. Kalau perempuan kata: Rasa macam nak pening la.
Makna tersembunyi: Tolong picit kepala.
5. Kalau perempuan kata: Letihnya hari ni. Mana nak masak,
basuh kain-baju lagi…
Makna tersembunyi: Kita makan kat luar jelah.
6. Kalau perempuan kata: Kita lebih sesuai berkawan saja.
Makna tersembunyi: I tak nak kat you. Tak paham-paham ke?
7. Kalau perempuan kata: I suka berkawan dengan you.
You baik,memahami bla bla bla…
Makna tersembunyi: Hish… I rasa macam minat sesangat kat you a.Rasa
macam nak jadi awek you je.
8. Kalau perempuan tanya: You pernah tak teringatkan awek you
yang dulu?
Makna tersembunyi: Kalau nak gaduh, kalau berani sangat,
sebut la nama dia depan aku.
9. Kalau perempuan kata: I sanggup berkorban demi kebahagiaan
you. Makna tersembunyi: Amboi! Aku kena berkorban.Habih, hangpa dua
ekoq gak yang seronok.
10. Kalau perempuan kata: I tak kisah kalau memang betul you nak kahwin
lagi satu.
Asalkan you berterus-terang dengan I, bersikap jujur dan berlaku
adil.
Makna tersembunyi: Sapa kata aku tak kisah? Adil ke tak adil,aku
tak kira!
Langkah mayat aku dulu sebelum nak menikah lagi satu.

No comments:

Post a Comment

diharap ringan-ringankan tangan anda untuk tinggalkan komen. ^^
TQ.