Wednesday, January 27, 2010

Sunway Pyramid - Asas Ketibaan Dajjal?

The Sun City, SUNway Pyramid

Binaan Piramid ini adalah salah satu asas-asas ketibaan Dajal al masih. Piramid bertujuan untuk mengumpulkan tenaga. Bagi situasi ini adalah tenaga negatif. Pengumpulan tenaga di bahagian Timur. Firaun seakan diagungkan. Inilah situasi sekarang yang kita tidak sedari.
Nampak tak lambang segitiga di bahagian atas.

Piramid di Paris

Piramid di Dubai

Piramid Di Memphis, USA


Piramid Di Las Vegas

Banyak lagi binaan piramid di dunia ini. Ini hanyalah sebahagian contoh.Kesemuanya dibina atas Ley Lines untuk menyambut kedatangan dajal al-masih.

Maklumat tentang ley lines, 
klik sini.


The Gate Of Temple Solomon

KLCC- Binaan ini mungkin berasaskan The Gate of Temple Solomon yang akan dibina di The Holy land/ Jurusalem. Sebagai stargate di Timur. The Darkest Stargates adalah WTC selepas mega ritual Illuminati, ritual pengorbanan beramai-ramai (9/11)




Replika Temple Solomon


sumber : http://holywar-efairy.blogspot.com

10 comments:

  1. bukan suh caye,atie,suh pikir je ...eheh

    ReplyDelete
  2. aku stuju..sesape tgk The Arrival series mesti paham dan tahu..
    rancangan di da berabad2 dirancang..
    jaid ia amat teliti dan licik..lagipun kita tahu Yahudi kan dikurniakan otak paling pandai...
    lagi satu..ni kan ada kaitan dgn freemason and illuminati...ingatlah..Dajjal tu bermata satu dan menyampaikan fitnah paling besar menyesatkan sesiapa xberiman..sdangkan Freemason bermata satu pun susah nk tewaskan,apatah lagi dajjal..

    p/s:.kat sblh skola aku jer ade lodge freemason..da gi da pun..tapi cuak sgt2..

    ReplyDelete
  3. http://www.i-bands.net/forum/viewtopic.php?t=10869&sid=19ac37481da785be1eccb30e6db8bdbb

    ni adelah sdkit inf korg ley tgk kalu nk taw basic freemasonry ni..

    ReplyDelete
  4. rasenye btol........

    ReplyDelete
  5. pada yg xpecaye..tgk la the arrivals..bole tgk free kat youtube..jgn byk alasan..then utk tambah keyakinan..byk2 kan la cari bahan bacaan mengenai illuminati,freemason..byk lg..buke hati dan minda..

    ReplyDelete
  6. salammmm...
    -merenung zaman kewujudan manusia kita diprovok dengan manusia itu berasal dari beruk teori Darwin neolitik,plelitik,zaman besi sehinggalah zaman moden zaman kita sekarang...islam dalam al quran allah telah berfirman kpd malaikat sebelum menurunkan nabi adam kedunia..aku(allah) amat mengetahui dengan menyebut..nama2 dan benda2..tafsir muka surat 3 atau 4...cuba tengok tafsir.. bermaksud zaman kewujudan manusia itu hendaklah dilihat atau dikaji mengikut islam dan nama2 nabi adam hingga kenabi muhammad...benarkah manusia itu berasal dari beruk? semasa nabi adam diturunkan bangunan (tapak kaabah) telah didirikan.. manusia purba adalah bodoh? piramid..stonehedge telah dibina pada waktu dulu...kalu dikaji semasa zaman nabi sulaiman.. zaman sihir semua transkrip2 telah disimpan dibawah masjid al-aqsa dan masjid tersebut telah ditawan oleh golongan night templer yang mempelajari sihir tersebut kemudian islam kembali menguasai masjid tersebut dan golongan night templer telah melarikan diri ke eropah..semasa zaman apa tah semua ahli sihir telah dibunuh di eropah (kristian)dan mereka menukarkan tittle night templer ke freemanson dan mewujudkan propaganda sains dan kemajuan(sihir) zaman2 kegemilangan islam ada turun naiknya..jika dikaji semua keturunan nabi muhammad semuanya dibunuh..try selidik..kesahihanya...semua zaman kegemilangan islam dilenyapkan dengan sekelip mata sahaja/zaman jahiliah..zaman nabi lut gay dan banyak lagi...allah telah berfirman nabi muhammad adalah nabi yang terakhir dan selepas tu ada 4 peringkat sebelum kiamat...so skang kita di peringkat yang mana 1)peringkat khalifah rashidinn telah berlalu..2)monarki..pemerintah melalui warisan..telah berlalu..3)ZAMAN SEKARANG kewujudan dajjal 4) imam mahadi.... semua erra nie cuba ditafsirkan untuk renungan dengan ayat2 1 hari bersaman dengan seribu tahun 1 minggu 100 hari (sample hari sebab aku tak ingat)kewujudan negara eropah britain..amerika sehinggalah kaitannya dengan beberapa teori menarik mengenai illuminati, kuasa tenaga bangunan iaitu pattern tersebut perlu dilengkapkan utk kemunculan dajal seperti azan berkumandang setiap saat diseluruh dunia tanpa henti..dan bila kedudukan bulan bumi matahari selari dan semua manusia itu memainkan peranan dAN DETIK ITU terhenti untu melengkapkan pusingan (kiamat)..zaman sekarang tanda2 kecil kiamat telah berlaku gay lesbian..zaman klon manusia..ufo..911..perang sana sini..bencana alam gempa bumi banjir, sunami .[eni[uan pemerintah..peranan hollywod semua cerita2 mengambarkan sesuatu yang telah dimengertikan matrix,2012,dan banyak lagi..














    /

    ReplyDelete
  7. sambungan....
    manusia terlalu menjadi sangat sibuk dengan teknologi hingga melalaikan peranan sbagai seorang islam...dan semua ini telah di control oleh seseorang dalam rangka piramid yang paling atas rockfella etc ahli illuminati dan golonganya yang semakin berkembang yang menguasai dunia dengan mewujudkan simbol2 lambang2..pemujaan 911 (teori yang mesti dikaji)dan menarik utk direnungkan... perbankan,pembekal senjata, pemakanan,media dan banyak lagi....untuk memesongkan manusia,, cuma apa nak disampaikan oleh makluman adalah untuk merenungkan apa yang disebutkan diatas dan apa peranan manusia...supaya kita manusia hendaklah merenung sejarah silam kita..mengkaji menghayati kemana arah tujuan seterusnya..persoalan adakah agama islam kristian hindu buddha dan banyak lagi agama menjadi saingan berlumba2 mncari kebenaran.. memandangkan semua agama menjurus kearah kebaikan atau ada lagi suatu AGAMA lainjangan dilupa bahawa kebaikan menentang kejahatan iblis syaitan dajal... yang hendak dititikberatkan oleh kita manusia adalah mengenai kesamaan kita dan bukan perbezaan kita yang menyebabkan kita berpecah belah...menjurus kekebaikan..(tujuan)al quran telah mentafsirkan semua rahsia dunia ini nama2 benda2 kewujudan langit bumi..kewujudan manusia dari embrio kemanusia. syurga neraka....kehidupan manusia dan banyak lagi rahsia yang telah dmaklumkan semenjak 1400 tahun dahulu dipadang pasir...dan sehingga kini aku terpanggil untuk menulis diruang ini dan umur aku telah melangkau 30 tahun lebih..aku mencari sesuatu dalam kehidupan dan akhirnya aku temu apa yang aku hendakki kehidupan kamu adalah cebisan cerita dari kronologi masa yang sangat panjang.. rebutlah utuk mencari keredhaannNya.. aminnnn.. ten cent opinion..

    p.s tulisan hanya pemahaman saya sahaja munkin salah fakta..rujukkan the arrival

    ReplyDelete

ringan-ringankan tangan anda untuk tinggalkan komen. ^^
TQ.