Letak Iklan Anda Di Sini

Area Bota dan Seri Iskandar, Perak.
Hubungi 017-9784787
atau FB/YM : sinici_89 [at] yahoo.com

Like us on FB

Sunday, April 21, 2013

Hubungan

Ketika sedang bersantai.

M : Bro, fakulti aku sekarang tengah nak buat satu program. Tapi tak cukup dana. Dah melilau dah cari dana situ sini. Tapi hasilnya hampeh. Banyak lagi tak cukup. Apsal rasa macam susah sangat nak dapat dana. Padahal kitorang gerak ramai2.

B : Ko dah try kompeni besar-besar?

M : Dah. Sebelum ni kitorg elok je dapat dana.

B : Ko buat program apa sebenarnya?

M : Program sal charity untuk anak yatim la lebih kurang.

Tiba-tiba azan berkumandang.

B : Takpe, jap lagi kita pikir. Jom gi solat dulu jom.

M : Ko pergi la dulu. Aku nak keluar ni. Member ajak main futsal jap lagi. Aku nak siap-siap takut lambat, melepas lak aku nak main.

B : Errr...Patut pun susah dapat dana. Camna Allah nak tolong, hubungan dengan Allah tak jaga. *lari

No comments:

Post a Comment

diharap ringan-ringankan tangan anda untuk tinggalkan komen. ^^
TQ.