Letak Iklan Anda Di Sini

Area Bota dan Seri Iskandar, Perak.
Hubungi 017-9784787
atau FB/YM : sinici_89 [at] yahoo.com

Like us on FB

Thursday, June 2, 2011

Budak Yang Lagi Famous Daripada Justin Bieber

  • no.1 di Malaysia &
  • no.3 worldwide TT di Twitter
  • budak perempuan berumur 14 tahun dari BANDAR KINRARA?
 
Siapakah dia?
Dia adalah :
#adindaevans
 
petikan blog beliau -----> ADINDA EVANS :

"ni lagi 1 punyaa hal . aku tau dlm dunia ni tak ramai ponpuan ada DARA. skrg susa nk dpt girl yg ade dara . aku kesah ape org nk pggil aku bohsia ? lau kau mara org pggil kau bohsia , means betol la yg kau tu bohsia . sedar sedar la weh .. jgn ingat dlm dunia ni aku srg je tade dara ! pkir sbelum ckp . YEAHH . aku jujor la dgn korang , AKU DA PERNAH MAEN ! puas ? ade ke org nak mngaku mcm ni ? takkan punya .. bia org nak pandang hina kat kita . asalkan kita adeMARUAH DIRI ! thankyou :)"


Read more: klik sini

p/s : Berat doh budok zame loni. =.="
 

2 comments:

  1. bukti kukuh orang Malaysia suka gosip... ;)

    ReplyDelete
  2. boleh ke gitu? o.O apa pnye pompuan nih

    ReplyDelete

diharap ringan-ringankan tangan anda untuk tinggalkan komen. ^^
TQ.