Letak Iklan Anda Di Sini

Area Bota dan Seri Iskandar, Perak.
Hubungi 017-9784787
atau FB/YM : sinici_89 [at] yahoo.com

Like us on FB

Tuesday, June 16, 2009

zalim-kehilangan-serabot

salam smua....patutnye aq post time weekend bru2 ni gak tapi ict lab tenet die wat hal r....start sem ni semua jadi serba xkena,lepas satu,satu masalah yang datang...memula hal kolej,pastu mah sewa lak...haizz...atceli mah aq duk 4 org,pastu yg sorg tu balik kampung,brenti kolej,yang sorg lagi aq xtaw pe hal die punye masalah,pon nk pndah gak...ahh lantak r...die da pinda pon...


so,masalh uma sewa ni aq ngan housem8 aq 2org ni je la yang tanggung...lagi,housem8 aq yg balik kg tu,ade ke patut nk mintak rm700,aq ulang sekali lagi,rm700 kalo kitorang nk duk uma tu lagi...die ckp die byr tggi deposit utk uma tu...asal bangang sgt ko letak deposit tggi2 pastu nk mintak kitorg byr lak...mane kemanusiaan ko weh...(aq xnak r guna pkataan bina**** tu..) eheh..satu lagi,die ade bagi mber die duk mah kitorg tu.kalo duk saje xpe r..ni,die blah je,kasut converse brown aq yg aq beli hrge rm20 tu pon hilang!

aq siap2 nk g kolej pagi tu tgk2 da xde da..bengang giler r...bygkan r,kasut hrge rm20 pon nk curik..bodo giler mamat tu..padahal die da kije kt cinema tuh..kire berduit r gak banding styudent full time cam aq neh..skg ni aq terpakse cari budak yg nak masuk uma sewa n then blah dpd uma tu...nti aq mintak balik deposit aq,rm260....nk cari umah sewa baru satu hal lagi...haizzz....subhanallah...aq harap yg buat zalim camni,dpt la balasan balek..ahh,malas r aq sambung tulis..wat serabot pale aq je...k,aq bla dulu.papai.

3 comments:

  1. salam...sume tersembur...rilek brader...sume ni dugaan...kita manusia, sebagai hamba redho n bersabo la ea...

    ReplyDelete

diharap ringan-ringankan tangan anda untuk tinggalkan komen. ^^
TQ.